onsdag, februari 17, 2016

Sjukskriven






Hej min fantastiska mentorsklass,

Ni har säkert hört, då rykten sprider sig snabbt. Min i måndags var jag med om en olycka. Jag tränade på gymmet och likt alla er ungdomar så är även jag nyfiken och vill utmana mig själv prova och leka. Jag hoppade upp i monkey baren och skulle gå armgång, dessvärre så gled jag av och ramlade ganska illa på mina fötter.

Högerfoten är stukad och vänsterfoten har en dubbel fraktur i mellanfotsbenet (d.v.s. benen bakom långtån och ringtån). Vänsterfoten gipsades direkt och höger lindades, så jag fick glida runt i en rullstol då ingen av fötterna gick att belasta. Idag har jag kryckor och tar mig fram sakta men säkert framåt.

Nu till det tråkiga, jag är dessvärre sjukskriven några veckor nu. Mitt mål är att vara tillbaka efter sportlovet, detta efter att ha pratat med ortopeden igår som tyckte att det var två väldigt fina benbrott där benen låg bra för en snabb läkning.

Fram tills dess kommer ni att ha vikarie i idrott, vem? Det vet jag faktiskt inte, men glöm inte bort att visa respekt och var sådär snälla och gulliga som ni är mot mig. Jag finns att nå via mailen om ni undrar något eller bara vill prata. Alla arbeten ska skickas in som bestämt så kan jag titta, lyssna, läsa och rätta direkt. Jag saknar er redan massor, ta hand om er nu!

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar