lördag, maj 21, 2016

Hej mina fina mentorselever,


Först och främst vill jag säga tack för en fantastisk rolig övernattning. Ni är otroligt duktiga och jag är mycket stolt över var och en av er och er prestation under vår övernattning Översjön. Jag upplevde gemenskap, samhörighet, kärlek och otroligt mycket värme i klassen.

Ni växer för varje dag som går till helt underbara individer, snart är det ett år kvar sedan kliver ni in i vuxenvärlden försiktigt.

Men innan dess så har ni Prao, jag önskar alla två riktigt härlig, inspirerande och lärorika veckor på praktiken. När ni kommer tillbaka är det dags för elevensval och nu är det dags att göra era val för vilka aktiviteter ni vill göra. Klicka här ---------> ELEVENSVAL


Här kommer några bilder från Övernattningen 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar