onsdag, augusti 19, 2015

Ny mentor



Hej 8A och alla föräldrar,


Jag tänkte presentera mig för er, mitt namn är Anna. Jag är 30 år gammal och bor i Uppsala med sambon Alex och min bonusdotter Nova. Jag kommer att vara mentor i 8A tillsammans med Magdalena, och jag är dessutom den nya idrottsläraren på Runan.

Jag har tidigare vikarierat för både Sara och Pelle i Idrott och Hälsa under HT14 och VT15 och har träffat de flesta av eleverna på skolan minst ett par tillfällen under året.

Förutom att jag är utbildad idrottslärare vid GIH (Gymnastik och Idrottshögskolan), så är jag även lärare i svenska och matematik för yngre åldrar. Jag är även utbildad och arbetar som Personlig Tränare och Instruktör på Nordic Wellness i Stockholm och Uppsala.

Som person är jag mycket strukturerad, ordningsam, omtänksam och pedagogisk och jag strävar alltid efter att utvecklas som person både inom det privat och i min yrkesroll.

Jag ser mycket framemot höstterminen tillsammans med er. Er elever träffar jag på måndag 09.00 och er föräldrar träffar jag på onsdag 26/8 18.00 på föräldramötet.

Nu önskar jag er alla en trevlig och solig helg!

Vänligen,
Anna Strehaljuk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar